Textos da XI Assembleia Nacional da AMI

Page 11

CONTEXTO NACIONAL

5- Capacidade de pioramento da situaçom É de supor que agora o inimigo está a tantear a elasticidade do suporte do povo às agressons, o nível de alienaçom e do que vai ser tolerado. A ciência do poder desenvolveu e aperfeiçoou a lógica da administraçom do domínio, que é muito mais efetiva e fácil de aplicar quanto mais educadas estám as pessoas e as naçons na moderna e individualista racionalidade económica. Hoje, que podemos constatar melhor do que em qualquer outra época histórica como é que a Galiza está a ser destruída e os direitos conquistados polo nosso povo através de décadas de luita estám a ser revogados, podemos comprovar também que Espanha se impom baixo ofertas e promessas, e nom baixo o ruído dos tanques e os fuzis. Em este sentido, tensionarám até onde a gente se deixe, e nom existe já a linha do que nom permitimos, sempre “poderia ser pior”. Compensaram com o mínimo pam e o máximo circo possível a forçada paz social.

A ciência do poder desenvolveu e aperfeiçoou a lógica da administraçom do domínio, que é muito mais efetiva e fácil de aplicar quanto mais educadas estám as pessoas e as naçons na moderna e individualista racionalidade económica.

Umha das características do mundo em que vivemos é a imposiçom do cálculo como padrom de racionalidade. A razom económica colonizou todas as formas de pensamento, e a folha de cálculo -o balanço contável entre custos e benefícios- converteu-se em referência única para avaliar o sentido das açons. Até a “rendibilidade política” é, de esquerda a direita, o paradigma que determina o que deve e nom deve ser feito.6 A assimilaçom da sua lógica e dos seus valores foi o máximo logro do capitalismo desde a sua criaçom, deste jeito atomizou-se a conciência de classe, ficando os indivíduos isolados sem umha identidade coletiva forte. Umha importante proporçom de gente nom entende que tenha uns interesses específicos como grupo (veja-se aldeia, naçom, classe, género, etc). As pessoas individuais só “lutam” por conseguir ascender na pirâmide, e “salvar o seu cu”, como se isto fosse viável a nível individual. Portanto um dos eixos fundamentais de luita será redefinir os valores do coletivo: virtude e irmandade contra consumo e individualismo. (38.910), Vila Garcia da Arousa ( 37.903), Oleiros ( 34.133), Carvalho ( 31.303), Arteijo (30.482), Redondela ( 30.006), Culheredo ( 29.207), Ames ( 28.852), Ribeira ( 27.699), Cangas do Morraço (26.121), Marim ( 25.864), Cambre ( 23.649), Ponte Areias ( 23.561), A Estrada ( 21.759), Lalim ( 21.759), Monforte de Lemos ( 19.622), Moanha ( 19.336) e Boiro ( 19.106). Observe-se que boa parte destas localidades fazem parte da área metropolitana das principais cidades, e que a sua grande maioria estám na franja atlântica. 6 A utilizaçom da moderna racionalidade económica para o submetimento tem um exemplo estudado na forma em que os nazis administrárom o holocausto: a relativa passividade dos judeus ante o seu próprio extermínio tem-se explicado polo facto de os carrascos dividirem a distância entre umha vida digna e a câmara de gás em várias estaçons intermédias que a lógica do cálculo aconselhava transitar. Se a desobediência tinha muitas possibilidades de levar ao martírio, parecia “inteligente” preferir o estigma à morte, e depois o ghetto à morte, e depois os trens à morte, e depois os campos de concentraçom à morte.

11


Issuu converts static files into: digital portfolios, online yearbooks, online catalogs, digital photo albums and more. Sign up and create your flipbook.